Subject: Ed: Päring
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 14:38:46 +0200

Saatja: Alexandra Saarniit <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. detsember 2024 14:34
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Postimehest. Saime info, et terviseametit on teavitatud, et
Tallinnas tegutsevas silmakliinikus kasutatud ravimil ilmnesid
kõrvaltoimed ning 24 patsiendil tekkis silmasisene põletik. Kliiniku
kinnitusel suunati patsiendid Ida-Tallinna Keskhaigla silmaosakonda, kus
nad said kiiret erakorralist abi. Terviseametist sõnati, et kuivõrd
tegemist on ravimi võimaliku kõrvaltoimega, siis tegelete juhtumiga teie.

Paluksin väga mõnele küsimusele vastuseid:

1.	Millal teie poole pöörduti ning kas patsiendid pidid ITKsse
pöörduma ühe päeva jooksul või tekkisid põletikud mitme päeva jooksul?

2.	Kas on karta, et põletikulise silmaga lisandub patsiente veelgi
ning mida põletik täpsemalt endast kujutab?

3.	Täpsustan, et kas ravim, mida kasutati, oli silmasüstideks?

4.	Millised on edasised sammud, st kas on juba midagi selgunud, et
mis ravimis kõrvaltoimet põhjustada võis vms?

Oleksin väga tänulik, kui saaksite vastused saata esimesel võimalusel.
Suur tänu juba ette ka!

Lugupidamisega

Alexandra Saarniit

ajakirjanik

+372 5550 0229

[email-masked] <mailto:[email-masked]>